فندک الکترونیکی راهکاری ایمن برای در امان ماندن از شر گازهای فندک‌های گازی و بنزینی! | بررسی کامل فندک‌های الکتریکی

فندک الکترونیکی راهکاری ایمن برای در امان ماندن از شر گازهای فندک‌های گازی و بنزینی! | بررسی کامل فندک‌های الکتریکی

آشنایی با مزایای فندک الکتریکی 

اکثر جوانان امروزی به انتخاب و خرید مناسب لوازم جانبی نزدیک می شوند، خصوصا اگر این مسئله به سلامتی نیز مرتبط باشد. 
 سطح جدید فناوری دیدگاه منحصر به فردی در مورد موارد شناخته شده ارائه می دهد.به این ترتیب است که فندک های الکترونیکی محبوبیت زیادی در میان مردان که مشتاق و پیرو تکنولوزی هستند را پبدا کرده است، خصوصا از این نظر که گازهای متصاعد شده از سوخت فندک های بنزینی و کازی برای سلامت افراد مناسب نمی باشد!

آشنایی با مزایای فندک الکتریکی 

پس اگر شما هم طرفدار خرید فندک و گردآوری کلکسیونی از آن هستید، بهتر است بدانید شما تنها نیستید. یکی از لوازم لوکسی که اغلب بین آقایان طرفداران بیشتری دارد، فندک است. طرفداران این وسیله کوچک که صرفا افراد دخانیاتی نیستند، ممکن است جذب تکنولوژی یا ظاهر جالب فندک شوند و آن را بخرند. اما ما به شما فندک های الکتریکی معتبر از شرکت محبوب شیائومی را پیشنهاد می دهیم! راهنما و خرید فندک الکتریکی شارژی شیائومی خرید کالای اصل Xiaomi Youpin BEEBEST USB Electronic Cigarette Lighter L101Buy the original product (کلیک کنید)

ویژگی های فندک الکترونیکی شیائومی

فندک الکتریکی شیائومی دارای تمامی استانداردهای لازم برای طراحی وسیله‌ای که در ارتباط مستقیم با آتش و گرماست را کاملا رعایت کرده است.

ویژگی های فندک الکترونیکی شیائومی

این فندک بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است که تلفیقی از زیبایی و تکنولوژی است و زیر پرچم اعتبار برند خوش آوازه شیائومی در جذب مخاطبان به سمت خود حسابی موفق عمل کرده است. راهنما و خرید فندک شارژی شیائومی خرید کالای اصل Xiaomi BeeBest L200 Arc Charging LighterBuy the original product (کلیک کنید)

ویژگی های فندک الکترونیکی شیائومی

فندک الکتریکی شیائومی دارای تمامی استانداردهای لازم برای ارائه محصولی است که در ارتباط مستقیم با آتش و گرماست. این فندک ها بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده اند، که تلفیقی از زیبایی و تکنولوژی است و زیر پرچم اعتبار برند خوش آوازه شیائومی در جذب مخاطبان به سمت خود حسابی موفق عمل کرده اند.

یکی از مزیت های عمده این فندک شارژ شدن آن توسط برق است یعنی دیگر نیاز نیست کاربران مانند سایر فندک ها به آن ها گاز بزنند و در واقع از دردسر گازکردن فندک ها خلاص می شوید. شارژ کردن این فندک های شیائومی از طریق کابل USB می باشد و این فندک در عرض چند ثانیه می تواند به راحتی احتراق ایجاد کند.راهنما و خرید فندک شارژی شیائومی خرید کالای اصل Xiaomi BeeBest L200 Arc Charging LighterBuy the original product (کلیک کنید)

در قسمت جانبی فندک الکتریکی یک پورت USB وجود دارد که برای شارژ آن استفاده می گردد. پس شما می توانید بوسیله شارژر تلفن همراه و یا پاور بانک و یا شارژر فندکی اتوموبیل ، این فندک الکترونیکی را شارژ نمایید.

این فندک ها بسیار سبک و خوش دست و کم وزن هستند، که با لمس آرم روی بدنه ، فندک روشن می شود و میزان شارژ آن و نشانگر لوگوی نوری بوسیله چراغ های LED نشان می دهد. پد هیتر این فندک ها که کاملا توسط روکش دور محافظت شده است دمایی نزدیک به دمای احتراق تولید میکند که برای روشن شدن انواع سیگار و توتون مناسب است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد