به خرید اپل واچ دست دوم خوب فکر می کنید | نکاتی که باید مراقب آن باشید

به خرید اپل واچ دست دوم خوب فکر می کنید | نکاتی که باید مراقب آن باشید

َ

خرید اپل واچ دست دوم آسان است اما باید نکات خرید آن را دانست ...

خرید اپل واچ دست دوم

اپل واچ به لطف طراحی ممتاز، ویژگی های سلامت و سازگاری با آیفون، جایگاه اول را در بازار ساعت های هوشمند به خود اختصاص داده است. اما اپل واچ حتی برای مدل های قدیمی اش نیز هزینه زیادی دارد.

اما اگر بودجه محدودی دارید می توانید یک اپل واچ دست دوم تهیه کنید. راهنمای خرید ما را دنبال کنید تا بدانید چگونه یک اپل واچ دست دوم خوب را با بودجه کم بخرید.َ

وضعیت فیزیکی را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که اپل واچ مورد نظر شما هیچ آسیب قابل مشاهده ای روی قاب یا نمایشگر ندارد. اگر بند فرسوده ای داشته باشد، مشکلی نخواهد بود، زیرا تسمه های جایگزین به راحتی با قیمت پایین تری در دسترس هستند. اگر قاب و صفحه نمایش شکستگی یا خراش دارد، از آن صرف نظر کنید.

یادتان باشد، همیشه بهتر است هنگام خرید لوازم الکترونیکی مستعمل از اینترنت، حضوری هم کالا را ببینید. اما اگر امکان پذیر نیست، تصاویر و کلیپ اپل واچ مدنظر را به دقت وارسی کنید.

َ

به دنبال سلامت باتری باشید

به دنبال سلامت باتری اپل واچ دست دوم باشید

سلامت باتری اپل واچ را از منوی تنظیمات بررسی کنید و مطمئن شوید که کمتر از 80 درصد نباشد، که تضمین می کند که ساعت عمر باتری مناسبی دارد. اگر نمی‌توانید سلامت باتری را پیدا کنید، احتمالاً اپل واچ باتری جایگزین شخص ثالث داشته باشد.

َ
برای پیدا کردن این آیتم باید از منوی زیر انتخاب کنید؛

به Settings > Battery > بروید و Battery Health را انتخاب کنید تا وضعیت لحظه ای وضعیت باتری اپل واچ را دریافت کنید.

َ

همیشه قبض و جعبه را بخواهید

مگر اینکه از یک دوست یا شخص شناخته شده یک اپل واچ بخرید،  در غیر این صورت حتماً شماره سریال اپل واچ را با صورتحساب و جعبه آن مطابقت دهید و از طریق وب سایت رسمی شرکت بررسی کنید. همچنین می توانید جزئیات مربوط به دوره گارانتی باقی مانده را در صورت وجود دریافت یا استفاده کنید.

َ

محصولات بازسازی شده و واحدهای آزمایشی تایید شده را در نظر بگیرید

سایت‌های تجارت الکترونیکی مانند آمازون، اپل واچ‌های بازسازی‌شده تایید شده را می‌فروشند. اینها دستگاه های مستعملی هستند که تعمیر یا تعمیر شده اند و معمولاً با تخفیف فروخته می شوند. اینها نیز می توانند معتبر باشند.

َ

بهترین ساعت ممتاز دست دوم اپل در سال 2023

اپل واچ اولترا، بهترین ساعت هوشمندی است که باید در سال 2023 در نظر گرفت. بسته به وضعیت دستگاه و مهارت های چانه زنی شما! احتمالا می توان انتظار داشت که حداقل 20 تا 30 درصد تخفیف برای اپل واچ اولترای دست دوم دریافت کنید.

اپل واچ اولترا نه تنها بهترین ساعت هوشمند این شرکت است، بلکه یکی از بهترین ساعت های هوشمند دوره ای است که حتی توسط ورزشکاران حرفه ای نیز استفاده می شود. باتری اپل واچ اولترا بیشتر از هر اپل واچ دیگری دوام می آورد و همچنین یکی از ممتازترین ساعت های هوشمند با بدنه تیتانیومی، درجه مقاومت در برابر آب WR100 و موارد دیگر است.

َ

بهترین ساعت های میان رده دست دوم اپل در سال 2023

در بخش میان رده، می توانید اپل واچ اصلی SE یا اپل واچ سری 5 را در نظر بگیرید. این مدل ها چند سال از عمرشان می گذرد و به راحتی می توان با روشی مناسب بیش از 50 درصد تخفیف دریافت کرد. در حالی که ممکن است برخی از ویژگی‌ها را از دست بدهید، این ساعت‌های اپل هنوز هم تمام عملکردهای اصلی را که از یک ساعت اپل انتظار می‌رود ارائه می‌کنند.

َ

بهترین قیمت ساعت های دست دوم اپل در سال 2023

به جای اینکه سراغ آخرین نسل از مدل بروید، سراغ اپل واچ سری 7  بروید که تقریباً به خوبی آخرین اپل واچ سری 8 است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد